Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Αποκλείστηκε από τους Ολυμπιακούς η Βούλα Παπαχρήστου

Αντιδράσεις για το ρατσιστικό σχόλιο της αθλήτριας Βούλας Παπαχρήστου
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει το ρατσιστικό σχόλιο που έκανε η αθλήτρια της ελληνικής ομάδας στίβου, Βούλα Παπαχρήστου.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια του τριπλούν έγραψε στον λογαριασμό της στο Twitter:
"Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα... Τουλάχιστον τα κουνούπια του δυτικού Νείλου.. θα τρώνε σπιτικό φαγητό!"
Μετά το σάλο που προκάλεσε το σχόλιό της, η Βούλα Παπαχρήστου τόνισε:

"Δεν είχα καμία πρόθεση να μειώσω κανέναν. Σέβομαι όλους τους ανθρώπους και όλες τις φυλές. Δεν έχω καμία σχέση με την πολιτική. Εγώ ασχολούμαι μόνο με τους αγώνες. Το είδα κάπου αναρτημένο αυτό το σχόλιο και το ανέβασα κι εγώ".
Έπειτα η ίδια ζήτησε συγγνώμη μέσω Twitter:
"Ζητώ συγγνώμη αν άθελά μου προσέβαλα ανθρώπους! Δεν έχω καμία ανάμειξη με τα πολιτικά! Είμαι αθλήτρια και μόνο!".
Πριν λίγη ώρα εξέδωσε ανακοίνωση Τύπου:
"Αθήνα, Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012.
Ζητώ δημόσια συγγνώμη για το πραγματικά ατυχές και κακόγουστο αστείο που δημοσίευσα από τον προσωπικό μου λογαριασμό στο Twitter. Λυπάμαι και ντρέπομαι για τις αρνητικές αντιδράσεις που προκάλεσα, γιατί σε καμία περίπτωση δεν είχα σκοπό να θίξω κανέναν, ούτε να προσβάλλω τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Το όνειρό μου είναι συνδεδεμένο με τους Ολυμπιακούς Αγώνες και δε θα συμμετείχα σε αυτούς αν δεν σεβόμουν απόλυτα τις αξίες τους. Οπότε, δεν θα μπορούσα να πιστεύω σε διακρίσεις μεταξύ ανθρώπων και φυλών.
Ζητώ συγγνώμη από όλους τους φίλους και συναθλητές που μπορεί να προσέβαλα ή να ντρόπιασα, την Εθνική Ομάδα Στίβου, καθώς και τους ανθρώπους και τις εταιρείες που στηρίζουν την αθλητική μου καριέρα και πορεία. Ακόμα, θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από τον προπονητή μου και την οικογένεια μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση
Βούλα Παπαχρήστου"
Ενημερωθείτε για το πώς εξελίχθηκε η υπόθεση εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου